Isnin, 6 Februari 2012

Akhirnya Aku Terjumpa Engkau Bertudung Juga....

Salam kepada semua,

Hari tu aku pergi isi minyak di sebuah stesen minyak Petronas di Kulim.

Saja le... aku ni sambil-sambil dok mengepam minyak tu , mata aku kemudiannya tertarik kepada sebuah iklan yang berada betul-betul di atas pam minyak tu.


Rasa-rasa memang dah lama dah iklan ni terpampang dekat stesen minyak Petronas. Cuma yang aku tertarik dekat gambar tu bukannya kerana i-Phone 4S, tetapi model iklan dalam gambar tu. Cun! Anak siapalah gamaknya.

Alah , bukan aku nak jatuh hati pun! Tapi dengan gaya posingnya yang ala-ala terperanjat tu , menyerlahkan lagi gimik iklan tu.

Ada lagi ni yang aku nak cerita....

Kemudian , baru-baru ini aku ke Bandar Darulaman di Jitra atas satu urusan keluarga.

Ketika di sana aku singgah di sebuah stesen minyak Petronas untuk mengisi minyak. Tapi ada sesuatu yang lain dengan iklan di atas pam minyak tu.


Wahh....Kali ini awek model iklan tu dah bertudung...posing ala-ala terkejut macam tu juga...tapi nampak lebih sopan dan ayu lagi dengan tudung ala-ala Wardina. Bertambah berkenan le kepada makcik pakcik yang dok nak cari menantu. Huhu...

Agak-agaknyalah , kenapa dia bertudung kat satu tempat dan tidak di tempat yang lain?...Jom bagi pendapat anda di bawah ini...

Wallahu'alam....

tandatangan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN ANDA